srijeda, 28. kolovoza 2013.

OPROSTITE

Za sve:
Blog ne zatvaram bar ne još neko vrijeme,možda ću dati 1 giveaway Cp membership kod od 7 dana jednom sljedeći mjesec.Zatim znate da imam onaj Cheat za free Membership,a nikada ga ne koristim jer mi se neda aktivirati pingvina.E od sada nema toga.Biti će više i bržih vijesti.Member ću biti zauvijek.Onda ću naravno i na party-ima više objaviti.Napravit ću novi banner,jer je ovaj bio privremen budući da nije dobre veličine za ovaj blog i uskoro dolaze i ostale stranici kao Stripovi.

Za određene ljude kojima sam se zamjerio:
Žao mi je,znam što sam učinio i žao mi  je.Za nekoliko tjedana na Metal Warriors Chat ću svima dati Membership kod od 7 dana.I još jedna stvar:molim vas da mi više ne hakate moj gmail i mog pingvina jer to su mi jedne od najdražih stvari na svijetu.Možda me od dodjele membershipa nećete vidjeti neko vrijeme (sve dok se MW ne vrati).

Broj komentara: 6:

  1. NEMOHU TI OPROSTITI NI NE OPROSTITI STO JE BILO BILO JE MENE S PSOVAO DOK SAM BIO U Z TEBE CJELO VRIJEEM TO ME JAVISE OD SVGE APOGOIDILO I DA ZNAS DA SI ME JAKO UVRIJEDIO I ZTO SE NEMOJ CUDITI AK NE BUDEM PRICO S TEBOM PAR TJEDANA

    OdgovoriIzbriši
  2. Znam,nisam niti mislio da ćete mi oprostiti,zato i neću dolaziti neko vrijeme.
    Ali pitaj druge što je bilo prije 2 god.Nisam dolazio zbog svađe 1 godinu.Isto je počelo kao mala šala ali uvijek odmah poludim.

    OdgovoriIzbriši
  3. NISAN REKO DA TI NISAM OPRSTIO JESAM A I DRUGI SU TEBI OPRSTILI STO A TAKO DA JEDNIO IMAS PROBLEM S AMTOM ALI GA IGNORE!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Neznam ni tko je taj Amtom.Ko je on?

    OdgovoriIzbriši
  5. izgleda da lik misli na mene
    trogir nemoras ti mene ignore samo ne zivciraj ljude i ne ponasaj se ko PIIIIIIP i sve ce bit ok
    ~mate

    luka jedan savjet: nauci pisat ko boga te molim

    OdgovoriIzbriši
  6. OK,neći više.A ti Luka stvarno Amtom -_-.

    OdgovoriIzbriši