petak, 13. rujna 2013.

STALNA AŽURIRANJA

Neću više pisati ažuriranja na stranici knjige jer je svako malo ažuriram.Reći ću samo kada će doći neka nova knjiga ili neki katalog.Uglavnom uskoro ćete na stranici knjige moći pročitati svaku knjigu.Mislim da će stranica biti završena sutra ili prekosutra.Stranica marke.Pa vidite i sami da ažuriram samo stranicu Knjige,pa za stranicu Marke nemam vremena.Opet ću početi ažurirati tu stranicu čim završim sa stranicom knjige.Budući da svo svoje slobodno vrijeme ulažem u blog siguran sam da ću uskoro završiti sa stranicom Knjige.I za kraj jedna najava.Nije me posjetilo baš puno amerikanaca,ali malo mi je čudno što su moj blog posjetili najčešće Hrvati pa Amerikanci.Mislio sam da će me posjećivati najviše Hrvati Bošnjaci i tako a ne da su drugi najbrojniji posjetioci Amerikanci.Čini se da će me uskoro posjetiti 1000-iti Amerikanac.I možda ću preseliti ovaj blog sa Blogger-a na pravu stranicu koju radim u Dream Weawer-u.Nisam baš siguran da će to biti ove godine,ali i na tome dosta radim pa mislim da će to biti završeno oko trećeg mjeseca 2014-e.

Nema komentara:

Objavi komentar